Politika povraćaja i reklamacija

U Silky Soul timu verujemo da ćeš obožavati naše proizvode - ali ako se nešto ne poklopi sa tvojim očekivanjima, tu smo da rešimo stvar brzo i korektno.

Pravo na odustajanje od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imaš pravo da odustaneš od kupovine u roku od 14 dana od dana kada ti je proizvod isporučen, bez navođenja razloga.

Da bi iskoristio/la ovo pravo, potrebno je da:

- Ne koristiš proizvod (pakovanje mora biti neoštećeno i neotvarano, zbog higijenskih razloga)
- Popuniš formular za odustanak
- Pošalješ proizvod nazad o svom trošku

Po prijemu neoštećenog proizvoda, izvršićemo povraćaj novca u roku od 14 dana na isti način na koji je izvršeno plaćanje (u slučaju pouzeća – uplatom na tvoj tekući račun).

Napomena: Povraćaj nije moguć za proizvode koji su otvarani ili korišćeni, u skladu sa članom 28. Zakona o zaštiti potrošača, jer spadaju u robu koja iz higijenskih razloga ne može biti vraćena ako je bila otpečaćena.

Reklamacije (oštećen proizvod, pogrešan artikal, itd.)

Ako ti stigne oštećen ili pogrešan proizvod — prvo, izvini!
Rešavamo ovakve situacije prioritetno.

Postupak reklamacije:

1. Popuni formular za reklamaciju, koji se nalazi [ovde – link ka formi
2. Priloži fotografije proizvoda i ambalaže (ako je oštećena)
3. Mi ćemo te kontaktirati u najkraćem roku sa sledećim koracima

U slučaju opravdane reklamacije, ponudićemo ti:

- Zamenu proizvoda
- Ili povraćaj novca – po dogovoru

Troškove slanja u slučaju reklamacije snosi Silky Soul.

Kontakt za sve informacije

Ako imaš bilo kakva pitanja ili dileme, piši nam na info@silkysoul.rs – odgovaramo brzo i sa željom da ti pomognemo!